joi, 27 iunie 2013

Creion sprancene Miss Sporty - In sfarsit o nuanta buna pentru sprancenele mele!






Buna fetelor,

Caut de ceva timp un creion de sprancene sau fard, orice, numai sa nu dea in maroniu-roscat.Foloseam inainte un fard din trusa Au Naturel - Sleek si imi placea, dar mi se parea totusi cam inchis...

Am fost prin Cora si am gasit acest creion, de la Miss Sporty, intr-o nuanta care m-a atras imediat.
L-am incercat pe mana si am fost uimita sa vad ca este un maroniu-cenusiu, foarte apropiat de nuanta sprancenelor mele.
Nu pot sa zic ca am sprancenele rare, dar mai lipsesc si la mine vreo 2-3-30 de fire si na...trebuie sa ajut natura cum pot...:D

Creion sprancene Miss Sporty - nuanta 001 black (cred ca erau sub influenta alcoolului daca lor li s-a parut negru, dar in fine..)

 Pret - aprox. 7 lei

 

Parerea mea 

 - Este un creion bun, nu este extraordinar, sa ma dea pe spate, dar imi place mult nuanta, este foarte naturala.
 - Nu apas foarte tare cand imi conturez sprancenele, cred ca ar arata putin fake.
 - Tin foarte lejer creionul si trasez linii scurte, asemanatoare firelor de par, apoi estompez putin cu pensula.
 - Imi place ca vine si cu o periuta pentru un aspect cat mai natural.. (mie una mi se pare cam rigida periuta, dar merge :P )


Eu recomand acest creion!
Voi cu ce va "pimpuiti"sprancenele?
V-am pupat!:*:*:*

24 de comentarii:

  1. da stiuu si eu urasc creioanele acelea maro cu tenta de roscat si am incercat o multitudine(deh mama natura nu m-a inzestrat cu sprancene prea dese) de la cele high end pana la drugstore.Dupa multi ani de cautari am ajuns sa am cateva favorite:L'oreal Le Sourcils,Rimmel Eyebrow Pencils,Clinique Brow Keeper

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mereu sunt in cautare de un fard/creion bun pentru sprancene...Imi doresc mult sa incerc Anastasia Brow Wiz, e vreo 20 de dolari, dar, din cate am vazut eu pe youtube, e f bun...Pana ajung eu la el, probabil voi incerca L óreal...

      Ștergere
  2. eu am unul de la Avon si il combin cu o nuanta din paleta Sleek Storm.dar voiam sa imi iau trusa de la MUA pentru spancene :)

    ps:ti-am dat follow,te astept si pe la mine :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat si eu follow.Hmmm, trebuie sa arunc si eu un ochi trusei de la MUA despre care vb..:D

      Ștergere
  3. Ce sprancene frumoase are fata din poze :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase spracene, inca nu am testat acest produs, momentan folosesc altul nu-l trec aici sa nu-i fac reclama.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!:"> Eu nu ma supar daca faci reclama.M-ai facut curioasa...deci?:D

    RăspundețiȘtergere