joi, 13 iunie 2013

Garnier BB Cream - Combination to oily skin

Buna,
Azi va spun parerea mea despre bb de la Garnier, cel pentru ten mixt si gras.Eu am avut celalalt bb si mi-a placut mult,de la miros pana la textura.Am spus sa incerc totusi si varianta pentru ten mixt, mai ales acum ca a dat caldura si imi simt tenul destul de uleios.
Asa cum v-am obisnuit, voi trece direct la subiect!


PUNCTE FORTE

- putere mai mare de acoperire
- chiar daca este pentru ten gras, finish ul este unul semi mat, pielea ramane fresh, cu un aspect sanatos
- nuanta Light este mai deschisa decat celalalt bb, deci mai potrivita pentru cele cu tenul deschis.
- pretul de 24,5 lei

PUNCTE SLABE
- tubul este foarte messy, crema foarte lichida si poate erupe la fel ca un mic vulcan daca nu suntem atente
- preferam mirosul de citrice de la primul bb

CONCLUZIA?
Imi place mult!Vi-l recomand cu caldura!
Voua care dintre cele doua va place mai mult?
Va pup pana data viitoare!

Aici puteti vedea review la Garnier BB Cream - cel pentru ten normal http://makeupstuff-dendy.blogspot.ro/2012/04/garnier-b.html





36 de comentarii:

  1. eu mi-am luat cealalta nuanta (medium) si a fost cam inchisa... cred ca o sa o pot folosi la sfarsitul verii sau poate doar 'diluata' cu alta crema... in rest, intr-adevar, e foarte ok ca textura si durata.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosit mostre si mi-a placut acum nu stu daca sa il iau pe el sau pe cel de la farmasi :)
    ti-am dat follow, thanks pt review.. uitam :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam ca au si cei de la Farmasi...Oricum, chiar ar merita sa o incerci si pe cea de la garnier!Follow u back!:*

      Ștergere
  3. spre rusinea mea inca nu am reusit sa testez vreun BBCream,chit ca sunt foarte cunoscute...si a fost si febra aceea anul trecut,cam tot pe vremea asta:)
    sunt sigura ca daca ma hotarasc sa incerc unul,va fi cu siguranta acesta.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca merita!Nu stiu daca e un BB Cream desavarsit, dar mie imi place mult.Te pup si eu:*

      Ștergere
  4. Si mie imi place super mult, dar (exista un dar), nuanta Light e putin cam inchisa pentru mine. Nu ma asteptam sa imi placa, pana acum am folosit doar BB Cream-uri asiatice :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca light e mai deschis la cel pentr ten gras decat la cel normal...nu stiu pe care ai incercat-o, dar cred ca daca intinzi putin si pe gat nu se observa, nu?Oricum, a venit vara, te mai bronzezi putin si merge.:D

      Ștergere
  5. Da si mie imi place!Il folosesc frecvent cand nu vreau sa imi incarc tenul cu fdt,e usor ca o a doua piele,perfect pentru zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa spun ca ador bb cream-ul asta!L-am avut si pe primul de la Garnier, pentru ten normal, mi-a placut mult si acela, dar acesta pentru ten gras este mult mai bun.Are si o putere mai mare de acoperire si rezista mult mai bine.Ma enerveaza doar tubul, este foarte messy.Pup Cris!:*

      Ștergere
  6. Eu il am pe primul. Nu-mi place deloc. Am tenul gras si-mi face fata sa arate ca un glob. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pateam si eu asta uneori cu primul...Acesta imi lasa tenul destul de mat, semi mat as putea spune, dar calitatea lui este mult peste calitatea primului.Aaaaa....si acopera muuuuuult mai bine, chiar foarte bine.:P

      Ștergere
  7. Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doaua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.
    Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnis apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic
    Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binentele spacatosul de fond de ten
    Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.
    Du zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri ...de ce ???
    De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi samsung si nu numai...Asa sunt de buni si la cosmetice iar BB cremele sunt inventate de ei ,si folosite de fete de la 14 ani pana la varte inaintate.Au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipere ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor.BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten,trateaza si acopera.
    Fiecare ten cu bb crema lui

    RăspundețiȘtergere