miercuri, 26 septembrie 2012

ESSENCE I LOVE EXTREME MASCARA - review & demo


Buna fetelor,

Vreau sa-mi cer scuze pentru lipsa mea, nu stiu daca a simtit-o cineva, dar am trecut prin multiple stari..oboseala, lene, delasare etc.:)
Zilele astea mi-am cumparat cateva lucruri de la Essence, despre care voi vorbi in postarea viitoare.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un rimel de la Essence, cu o reputatie foarte buna pe youtube si pe bloguri, un rimel pe care imi doream tare mult sa-l incerc.
Este vorba despre I LOVE EXTREME.
L-am cumparat din Prosper si am dat 14,5 lei.
Bun..vreau sa spun ce ma apasa....Eeeeeu nu vad de ce rimelul asta e asa minunat cum spun alte fete..La mine incarca genele, este uscat, imi cad granule pe obraz si imi face genele picioruse de paianjen, ceea ce eu nu suport.

Nu pot sa spun ca nu e bun, poate e bun, da volum, dar incarca prea mult, eu sunt adepta genelor bine definite.
Nu zic ca a fost risipa de bani, pentru ca a fost destul de ieftin, dar mai bine imi recumparam Maybelline One By One, care era si la reducere 20 lei si care este preferatul meu.
Ma gandesc ca am nimerit eu unul prea uscat...Oare?
Jur ca daca as fi nimerit eu unul 'defect', i-as mai acorda o sansa...mi-as mai lua unul...
Of!
Concluzia mea este ca...Iubesc rimelul Maybelline One By One si inca nu i-a luat nimeni locul.
Daca  aveti rimelul I LOVE EXTREME. (si sigur il aveti, probabil ca sunt singura femeie de pe planeta care nu-l cumparase), imi puteti spune daca aveti si voi aceleasi probleme cu el?
Sau sunt eu nebuna?
P.S :La a 2a intrebare va rog sa nu-mi raspundeti :D
Va las cu poze si cu un mic video in care imi aplic acest mirific rimel (NOT)
Va pup si mi-a fost dor de voi!:*

POZE





Demo



13 comentarii:

  1. Ai nimerit unul nasol pentru ca al meu a fost minunat :D. Chiar il voi recumpara. Eu mi-am luat teapa cu Show Off de la Rimmel care e pur si simplu tare ca betonul :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a mai zis cineva ca poate am nimerit unul nasol...se poate...dar tot la maybelline one by one raman :P

      Ștergere
  2. ahh:( si eu mi-am comandat unul.. de abia astept sa imi ajunga ca sa vad cum este :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de unde ti-ai comandat?mie una imi place, dar nu ma omor dupa ea...asta e..fiecare cu gusturile lui..:)

      Ștergere
  3. Si eu l-am avut si imi facea genele extrem de frumoase...Eu il cumparasem din Franta

    RăspundețiȘtergere