miercuri, 19 septembrie 2012

My Decodaddy

Buna,

Azi i-am creat tatalui meu o pagina de Facebook pentru obiecte decorative.
I-am promis de mult timp ca il ajut, dar niciodata nu m-am tinut de promisiune...pana astazi.
Este foarte talentat si nu stiu cum pot face sa-l vada si pe el cineva pentru ca e pacat, mi se pare risipa de talent.
Am in apartament tot felul de statui, tablouri, vaze, care mai de care mai frumoase, dar din pacate nedescoperite de nimeni...
Cateodata sta cu orele si lucreaza si, daca il intrebi "de ce?", iti va raspunde "Pentru ca imi place".
Scopul meu nu este sa-l laud pe el, ci imi doresc enorm sa faca ceva din asta.

Vad reactia oamenilor, vad cat de mult este laudat si impins sa faca ceva din chestia asta...dar, din pacate nu s-a gasit nimic, ma refer la un job, pentru ca cereri are din partea prietenilor care adora munca lui.
Sper sa vada si el asta si sa stie ca il sustin in tot ceea ce face si nu ma las pana nu sunt destui ca mine.
Vreau sa mai adaug ca poate realiza orice model, orice culoare sau marime.
Pozele de pe pagina sunt destul de vechi, acum are alte chestii mult mai tari, voi actualiza cat de curand. 
Fetelor, sper ca nu v-am plictisit prea tare si va rog mult, daca puteti si vreti, sa dati un like la pagina lui.
Ar insemna totul pentru mine.
Va pup si va doresc o zi frumoasa.
Aici este linkul :

https://www.facebook.com/pages/Obiecte-decorative-la-comanda/330310440398969

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu