vineri, 11 ianuarie 2013

Cel mai bun si ieftin demachiant de ochi eveeeer!

Hola chicas!
Ma scuzati, dar de cateva zile sunt obsedata de serialul "Modern family" si am ramas cu cateva replici de la Gloria...:)
Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs minune, descoperit acum cateva luni, un produs care  si-a gasit locul pentru totdeauna in dulapiorul meu.
Este vorba de :

Blanchette 2-phase eye make-up remover


Intotdeauna am avut probleme cand imi demachiam ochii...ori nu se lua rimelul foarte bine, ori se lua pe moment, dar dimineata ma trezeam cu ochii "vineti", ori ma usturau ochii de la produs etc.
Mergand prin Kaufland, a se intelege ca eram la raionul de cosmetice, m-a atras ambalajul lui foarte simpatic si ideea aceea de demachiere in 2 faze.
Stiu ca astfel de produse se gasesc si la alte firme (Nivea), dar am zis sa-l incerc pe acesta, fiind si foarte ieftin.(8 lei)
Cand l-am folosit am ramas uimita de cat de bun este!
S-au luat fard, rimel, creion, tus, cat ai zice peste.
Continutul este uleios, din cate stiu una dintre cele 2 parti este ulei, dar intra f repede in piele.
Nu irita absolut deloc, nu ustura, credeti-ma ca l-am testat f bine, nu contine parabeni sau sapun si este pentru toate tipurile de ten.
Pentru mine este genial si il recumpar de cand l-am descoperit.
De la mine are nota 10 cu felicitari si vi-l recomand cu caldura tuturor!
Sper ca am fost de folos daca sunteti in cautare de un demachiant bun si ieftin si sa-mi spuneti parerea voastra in cazul in care l-ati incercat.
Va pup!

45 de comentarii:

  1. Ma bucur ca ai scris despre el pentru ca mi-a atras atentia pe raft dar nu auzisem prea multe despre el si mi-era teama sa nu ma usture ochii. Acum il iau sigur! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu il folosesc destul de des, atunci cand nu este in Kaufland cel de la Farmec. E bunisor, ins acel de la Farmec mi se pare mai bun. Oricum e ieftin, l-am luat si cu 6.70 lei:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-l incerc si eu pe cel de la Farmec pentru a face o comparatie..:)

      Ștergere
  3. L-am incercat si eu acesta dar pe mine ma ustura ochii de la el, in schimb sunt foarte multumita de cel de la maybelline

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg de ce te ustura, nu contine parfum sau alcool...

      Ștergere
  4. chiar mai facut curioasa :D am sa il cumpar si eu, mai ales ca cel de la farmec nu il mai gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte bun, indeparteaza cu usurinta tusul, rimelul. Sincer eu nu l-as fi cumparat daca l-as fi vazut pe raft, dar am citit recenziile si m-au convins.

    RăspundețiȘtergere
  6. Articolul tau m-a convins sa-l achizitionez si eu...Imi convine si pretul si usurinta cu care se inlatura machiajul ! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar si pe mine m-au usturat ochii de la el...oricum, e bun, indeparteaza machiajul bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg de ce te-au usturat ochii...Nu mi s-a intamplat niciodata cu acest produs!

      Ștergere
  8. Eu sunt foarte multumita de demachiant! Chiar daca are un pret mic, calitatea este excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da si mie imi place,il folosesc atunci cand nu il gasesc pe cel Farmec pt ca il prefer pe acela.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am incercat. Dar daca tu zici inseamna ca este bun.

    RăspundețiȘtergere