luni, 21 ianuarie 2013

Ruby Rose Bronzing Kit


 Buna fetelor,

Azi va vorbesc despre aceasta trusa de la Ruby Rose, mai exact Bronzing Kit.
Am vazut-o la o fata pe youtube si m-a atras foarte mult ambalajul, nu credeam ca Ruby Rose vor scoate astfel de paletute.
Logic ca eu nu am gasit-o din prima, asa ca am hartuit saraca vanzatoare...:D
Kit-ul contine :
  • un blush
  • 6 farduri sidefate
  • luciu de buze
  • 2 aplicatoare de fard
Parerea mea :
  • Blushul este mai mult un iluminator, pe pielea mea nu se prea vede culoarea, deci nu imi prea place pentru ca se vroia a fi un blush
  •  Fardurile sunt pigmentate, in special cele mai inchise, destul de sidefate (nu sunt fana sidef  mult la ochi, deci le combin cu farduri mate din alte truse),  sunt moi si rezista (eu am folosit si primer)


  • Luciul de buze este putin metalic, dar merge... Miroase foooooooarte bine!Eu nu ma dau in vant dupa luciuri de buze, prefer rujurile :D





Pretul - 7 lei :))

Eu zic ca merita sa o incercati la acest pret!
Mai mult de atat, trusa este foarte, foarte ok!
Daca ati folosit-o, sa-mi spuneti ce parere ati avut!.:*:*:*:*

                                                                  O seara frumoasa!

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, incep si cosmeticele noastre sa prinda un aspect placut!

      Ștergere
  2. Am vazut si eu trusele astea, am luat doua pentru mama, dar le folosesc si eu, una este varianta natural cred... Foarte draguta si aceasta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt destul de ok pentru 7 lei, iar mie mi-a facut cu ochiul ambalajul lor.Te pup si eu, Alex!:*

      Ștergere
  3. trusa in sine arata bine..dar calitatea fardurilor totusi este indoielnica..
    mai am si eu vreo 2 truse ratacite de la ruby rose dar sunt pe post de bibelou :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca pentru 7 lei este foarte buna.Am truse de firma mai de proasta calitate decat aceasta.Sa stii ca au schimbat ceva la farduri, sunt mult mai cremoase acum.

      Ștergere
  4. prima nuanta metalizata e minunata!!
    follow each other?

    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, ai pe blogul meu o nominalizare la Liebster Award http://lamaiemov.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Designul trusei este ingenios iar pretul e atractiv!! O idee excelenta de cadou pentru Martisor!

    RăspundețiȘtergere