miercuri, 17 decembrie 2014

INGLOT AMC 77 Review


Buna, 

Azi vorbim despre gelul eyeliner negru AMC 77, de la Inglot.
Am stat ceva pana sa intru in posesia lui, pentru ca nu a fost pe stoc foarte multa vreme, dar am reusit sa pun manutele pe el.
Am auzit foarte multe cuvinte de lauda la adresa lui, asa ca vreau sa va spun daca merita acele complimente.


Ambalaj - Borcanel rotund, din sticla.Prezinta si o hartie de protectie.Capacul se desurubeaza.

Nuanta - 77

Cantitate - 5,5g 
                 - Ca si comparatie, MAC Blacktrack are 3g.

Termen de valabilitate - 9 luni

Pret - 59 lei

Ingrediente  














Textura lui este una foarte cremoasa, lucrandu-se usor cu el.
Se usuca destul de repede, dar mie mi se pare ca iti ofera timp sa lucrezi.Este foarte pigmentat, foarte negru!Rezista incredibil de bine si isi pastreaza aspectul initial pe toata durata zilei.
































Imi place foarte, foarte mult!Lucrez incredibil de usor cu el, atat pe mine cat si pe clientele mele, este pigmentat si rezista!Sunt curioasa sa vad in cat timp mi se usuca in borcanel, dar va voi tine la curent.Sunt fericita ca am descoperit acest produs si mi-l doresc in toate nuantele!:)

Voi l-ati incercat?
Va pup si o zi cat mai frumoasa!



40 de comentarii:

  1. Si eu am avut acest tus si chiar rezista destul de mult fara sa se usuce! Sper sa fi la fel de multumita cum am fost si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu eram tentata sa il cumpar... am optat totusi pentru Love Alpha (mi-a convenit mult pretul + mi-a fost recomandat). Din pacate pe pleoapele mele uleioase nu rezista la fel de mult ca la alte persoane. Inglot s-ar comporta oare calumea si pe pleoapele mele? Hmmmmmmmmmmmmmm :-?
    FB: Anita Giorgiana Horvath
    Pagina mea : https://www.facebook.com/AnytaGyosMakeup?ref=hl

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador tusurile si tocmai am ramas fara tus iar din articolul tau observ ca toata lumea e multumita de el asa ca o sa il achizitionez si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador acest tus si sunt extrem de multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos arata la ochi. Felicitari pentru achizitie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place mult cum arata, un tus extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-l folosesti cu placere! ai niste pistrui dementiali <3

    RăspundețiȘtergere