vineri, 13 aprilie 2012

Review fond de ten BOURJOIS HEALTHY MIX

Buna fetelor...Stiu ce spuneti..inca o tipa isi face blog si ne vorbeste despre machiaje..de parca nu ar fi destule, nu?Cu riscul acesta am intrat si eu in randul acelor fete.
Sunt pasionata de tot ce tine de cosmetice asa ca, de ce nu?

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs achizitionat acum o luna si ceva dar dorit de foarte mult timp - fondul de ten de la BOURJOIS ,vorbesc de cel din gama HEALTHY MIX.
L-am achizitionat la un pret foarte bun, venind in pachet si cu anticearcanul la pretul de 50 lei.Super nu?
Am zis ca este o oferta foarte buna si nu trebuie ratata...asa ca mi l-am luat.
Cum am ajuns acasa de la munca l-am si incercat...Apropo, este in nuanta 52 vanilla..I know, i'm a ghost...
Vreau sa va spun ce-mi place la el si ce nu-mi place (va asigur ca nu stiu daca exista 2 lucruri la el care sa-mi displaca) :
  • Miroase foarte, foarte bine.Este primul lucru pe care il observati cand aplicati acest fond de ten.Stiu ca majoritatea dintre voi prefera cosmeticele fara acel miros puternic, dar eu ador cum miroase.
  • Este foarte fresh pe fata, foarte luminos si natural – un avantaj puternic, pentru ca nu sunt o fana a fondurilor de ten cu efect de masca.
  • Are o acoperire mica spre medie .
  • Rezista destul de mult pe fata - eu aplic si putina pudra in zona T 
Dislikes: Am observat ca imi apar cosuri/iritatii usoare dupa ce folosesc Bourjois Healthy Mix si imi pare atat de rau pentru ca iubesc acest fond de ten.
 În rest, vi-l recomand cu toată încrederea şi va sfătuiesc să îl încercaţi pe tenul vostru, înainte de a trage o concluzie după ce aţi citit această postare.
Voi reveni cu un review si la corectorul bourjois.

Aaaa...vreau sa va urez tuturor un Paste Fericit alaturi de cei dragi!
Apropo... voi ce faceti de Paste?
Va pup si ..spor la cumparaturi!

22 de comentarii:

  1. Şi verişoara mea s-a plâns că-i apar puncte negre de când a început să-l folosească, în rest l-a lăudat destul de mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a durat maxim o saptamana...Cred ca dureaza pana se invata tenul cu el.

      Ștergere
  2. Si eu vreau sa il incerc,am cateva produse preferate Bourjois,iar fond de ten de la ei am incercat 123 Perfect si Flower Perfection nu sunt neaparat favoritele mele dar imi place calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de la Bourjois doar fondul dt si corectorul Healthy Mix am incercat...Eu iti recomand fdt, e destul de bun...cel putin pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am acest fond de ten, ramane in continuare unul din favoritele mele. Inca nu am patit asa ceva si sunt deja la a 3 a sticluta. Produsele Bourjois sunt preferatele mele :D

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere