marți, 17 aprilie 2012

Review corector Farmasi

Buna din nou!

Stiu ce o sa spuneti, "Iar corectoare?"....
Yep, iar corectoare.. :)
                                           
Vreau sa va vorbesc putin despre corectorul de la FARMASI.
Al meu este numarul 05 (asa imi amintesc, din pacate s-a sters) si vine intr-un tubulet destul de practic.
Este foarte cremos, miroase bine de tot si costa doar 12 RON.
Poate acum va ganditi ca este prea ieftin ca sa fie si bun nu?Va inselati amarnic!
Este foarte bun pentru pretul acesta..indraznesc sa spun ca este preferatul meu.L-am avut si in trecut, l-am cumparat din nou si voi continua sa-l cumpar.De ce?
  1. acopera bine, dar arata natural
  2. miroase bine
  3. este cremos
  4. este practic
  5. nu intra in riduri
  6. este foarte ieftin
RECOMAND!

Va pup!:*

Un comentariu: