marți, 3 iulie 2012

Review NYX eyeshadow base in Pearl

Buna,
Azi va vorbesc despre baza de ochi de la NYX, in nuanta pearl.
Am fost foarte, dar foarte nerabdatoare sa incerc acest produs, mai ales ca am auzit numai cuvinte de lauda la adresa lui.
Din cauza ca nu am mai gasit pe stoc nuantele white si skin, mi-am luat ce a mai ramas.:D
Cum l-am primit am si vrut sa-l incerc.
Din pacate pentru mine, s-a strans fardul in pliu de 10 ori mai repede decat fara baza.
Nu stiu sigur daca e de vina nuanta aceasta sidefata (repet ca nu a fost nuanta dorita), sau daca e de vina textura, dar fardul se strange in pliu la mai putin de 15 minute dupa ce aplic fardul.
Nu pot sa spun ca am pleoapele grase, uleioase, de obicei fardul rezista fara baza si 3, 4 ore, fara sa se stranga.
Inainte foloseam putin fdt si pudra ca baza.
Deci, sa revin la produsul in sine...
Vine intr-un mic borcanel foarte cute, este destul de cremos si miroase bine, este destul de sidefat.
Inca un lucru care imi displace este ca sclipiciul se transfera de pe pleoape pe fata si arati ca un mic Edward Cullen.
Un plus este ca face fardul sa para putin mai pigmentat,dar nu mult.

Concluzia?
Nu-mi place absolut deloc si nu prea mai vreau sa incerc celelalte nuante.Tind sa cred ca este mai buna baza din fond de ten si pudra.


Recomand?
Nu!

Sus - cu baza
Jos - fara baza



Voi l-ati incercat?Ce parere aveti de el sau ce primer bun pentru ochi recomandati?
Va pup si o zi cat mai frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu