marți, 23 octombrie 2012

Get ready for makeup Tutorial

Buna fetelor,

Imi cer scuze pentru lipsa mea....Am fost implicata intr-o colaborare pe youtube si  nu am mai avut timp sa scriu pe blog.
Clipul din colaborare il puteti vedea deja pe canalul meu, sau puteti accesa acest link
 I can be a Disney Princess too
Va sugerez sa intrati si la celelalte fete, pentru ca si-au dat interesul si au dat dovada de multa imaginatie.

Azi am filmat un nou tutorial de makeup, pentru ca imi era dor...

Am venit de la serviciu croita sa postez ceva.
Va las cu poze si cu linkul Get Ready For Makeup




    











Sper sa va placa...Am aratat in clipulet toate produsele pe care le-am folosit, dar daca aveti vreo nelamurire, nu ezitati sa ma intrebati.

Va pup si o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu