vineri, 2 noiembrie 2012

Maybelline Color Explosion in Pink Punch


Buna fetelor,

Sunt foarte fericita pentru ca acum cateva zile am castigat un giveaway oferit de Galla Discount Makeup.
Premiul pus la bataie a fost o trusa  Maybelline Color Explosion, in nuanta Pink Punch.
Am fost foarte incantata, mai ales ca eu mai am o trusa de la Maybelline Eye Studio si imi plac extrem de mult culorile.
Bineinteles ca imediat ce am ridicat coletul de la posta, am si "sfasiat" punga sa vad fardurile.


Trusa contine 4 nuante de roz si un glitter. Sunt 2 culori mate (2 si 4 din imagine), restul sunt sidefate.
Din pacate am fost putin dezamagita...

Culorile par superbe cand le privesti, dar nu sunt pigmentate, cel putin acel mov nu apare deloc pe pielea mea...Mai mult de atat, sunt prafoase si nu rezista pe pleoapa, decat cu primer.
Glitterul se transfera extrem de usor pe fata, eu l-am folosit si m-a intrebat lumea daca m-am dat cu pudra cu sclipici.Deci va dati seama! :))
Nu am dat bani pe ea, deci nu regret ca o am, dar nu o recomand...
Cred ca puteti cumpara farduri mult mai pigmentate si mai ieftine..Pana si Ruby Rose au farduri de 10 ori mai pigmentate.
Nu vreau sa supar pe nimeni, este doar parerea mea.
Eu sunt recunoscatoare pentru premiu, nu de multe ori  am norocul sa castig ceva.
Sper sa fie utila postarea si sa-mi spuneti si voi daca ati incercat aceste farduri.
Va pup!

5 comentarii:

  1. Eu am incercat de la ei rimelul si e ff bun. Ala galben cu animal print. Ma mai tentau si rujurile, dar nu stiu cum sunt. Tu le-ai testat? Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mereu folosesc rimeluri de la ei - maybelline one by one si collosal si cred ca am mai folosit cateva...Sunt foarte bune si la fel si rujurile lor...Te pup si eu!

      Ștergere
  2. ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ░░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░░
    ░░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░░
    ░░░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░░░
    ░░░▄░░░░░░░░░░░░░░▄░░░
    ░░░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░░

    Hay que estar siempre guapas!

    B E S I T O S

    RăspundețiȘtergere
  3. Rimelurile de la maybelline sunt f bune, dar de rujuri nu prea am fost incantata! E strict parerea mea!

    RăspundețiȘtergere