sâmbătă, 2 august 2014

Buze mai pline doar din machiaj???


Un truc la care apelez destul de rar, doar cand vreau eu sa arat foarte, foarte bine, este acesta!

Este foarte usor de realizat daca ai --->

  • un creion de buze
  • un corector
  • un ruj / un gloss
Eu le-am folosit pe acestea din imagine, dar voi puteti folosi ce aveti in trusa voastra de machiaj.
Pasii sunt urmatorii :
  • conturarea buzelor putin peste conturul vostru natural, dar totusi pastrand forma naturala
  • trasarea unei linii verticale in mijlocul buzei de jos (gen Angelina Jolie)
  • aplicarea unei mici cantitati de corector de o parte si de alta a liniei verticale realizate anterior
  • aplicarea unui gloss/ruj, atat pe buze, cat si pe contur.



O seara minunata!:*:*:*

7 comentarii:

  1. Ce bine arata :D Nu am incercat niciodata acest truc :)

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si e foarte usor, mai ales cu un creion in nuanta naturala.Pup :*

      Ștergere
  2. Bine te-am găsit! Te am în lista mea de bloguri acum! :*
    Super truc, nu m-am gândit niciodată! Am să încerc şi eu cu prima ocazie.
    Te pup :*
    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaawww..iti multumesc mult!Bine te-am gasit si eu, ma bucur ca suntem o comunitate asa mare!Te pupic!:*

      Ștergere
  3. uau! asta da! vreau permanent :D am buzele foarte subtiri, sunt destul de complexata de chestia asta, dar sigur o sa incerc si eu sa fac un upgrade :D
    te urmaresc, mai astept si alte idei bune!

    RăspundețiȘtergere