sâmbătă, 2 august 2014

Favoritele lunii iulie



Buna, 

Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult luna iulie.
  • 1 - pudra bronzanta Jordana (nu mai stiu exact nuanta, s-a luat tot scrisul)
  • 2 - fond de ten Rimmel Stay Matte - 103 True Ivory
  • 3 - baza machiaj Rimmel
  • 4 - rimelul meu preferat - Essence I Love Extreme Crazy Volume - Black
  • 5 - creion sprancene Miss Sporty - review aici
  • 6 - Essence black liquid ink eyeliner - waterproof  
  • 7 - mult iubitul meu creion de la Flormar, cred ca am folosit 5 pana acum - Flormar Ultra Black Eyeliner
  • 8 - balsam de buze Nivea
  • 9 - paleta Flormar - review aici
  • 10 -anticearcan Mac - NW 20
  • 11 - crema hidratanta Herbagen

  • 1 - gel dus Dove Go Fresh - il ador!
  • 2 - sampon Nivea Fresh Energy 
  • 3 - balsam de par Pantene Repair and Protect
  • 4 - fixativ Wellaflex
  • 5 - ulei pentru stralucire Advance Techniques - Avon
  • 6 - mult iubitul ulei de argan Advance Techniques  - Avon
Va pup si va doresc un weekend cat mai frumos!:*:*:*

5 comentarii:

  1. am incercat tratamentul leave-in de la Avon, fondul de ten Rimmel Stay Matte si cam atat. :)
    Super favorite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ti-au placut?Eu am auzit ca nu va mai exista tratamentul de la Avon...People, keep calm!:) Pup

      Ștergere
  2. Am incercat doar fixativul Wella care este preferatul meu :)

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de produse favorite! :D
    Tratamentele pentru păr de la Avon le-am încercat și mi-au plăcut. Cu fondul de ten Stay matte nu m-am înțeles, din păcate. :(
    M-ai făcut curioasă în privința câtorva produse!

    RăspundețiȘtergere